hoe komt het dat een pinautomaat een bedrag geeft nog voordat je de cijfers hebt ingetoetst?

Vervelend was het het toen ik een bedrag van 65 euro wilde pinnen en in plaats daarvan 250 kreeg. Ik toetste ander bedrag in en daarop kreeg ik die lading geld. Ik kon de handeling niet meer stoppen of corrigeren met de knop. Hoe kan dat , ik heb met een andere automaat bij dezelfde bank al een keer hetzelfde meegemaakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De pinautomaat geeft altijd het bedrag aan wat je de keer ervoor hebt gepind en dan kun je oke of ander bedrag kiezen. Ik denk dat je per ongeluk op oke hebt gedrukt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Vind het ook hoogst onwaarschijnlijk
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja de pinautomaat van SNS doet dat. Als je een rekening hebt bij SNS bank, onthoud de automaat het bedrag wat je meestal pint, bij mij staat deze op €50,- dan krijg ik de mededeling "wilt u uw vaste bedrag pinnen?" en dan kan ik ok of nee doen. Dit begon mij te irriteren, en dus heb ik dat uitgezet, bij de opties voor mijn rekening en pinnen dit kon ik instellen met internetbankieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry maar dat is bij mij ook echt het geval dat hij het laatste gepinde bedrag aan geeft en vraagt of je dat wil en dan zeg je ja of ander bedrag. ik ben bij de rabo. Ik heb het niet bedacht............

Andere antwoorden (1)

Je vraagt eerst hoe het kan dat een automaat geld geeft voordat je de cijfers hebt ingetoetst. Dan zou ik denken dat iemand voor jou zijn geld er niet heeft uitgehaald.
In je omschrijving vraag je geheel iets anders dat je 65 euro wilde pinnen en je 250 euro kreeg. Een 65 euro toets vind je niet in een betaalautomaat. Dan moet je "kies een ander bedrag" toets indrukken en daarna 65 euro intoetsen dat kan alleen bij de Rabo, een sneltoets heb je hier niet voor. Heb je dit niet gedaan, heb je waarschijnlijk toch op een sneltoets geklikt voor 250 euro. Kijk je afschrift na of dit bedrag ook is afgeschreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn meerdere keuzes mogelijk, maar geen 65 euro sneltoets, dit kun je alleen zelf intoetsen nadat je "kies een ander bedrag" toets hebt ingetoetst.