Ik wil stoppen met mijn folders, en aan iemand anders over laten(vriend van mij). Hoe geef ik dit aan bij Axender?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

.Wat je kunt doen is proberen het te melden via de bezolink als dat niet kan moet je gewoon even contact opnemen met de dichtstbijzijnde Vestiging van Axender
http://www.axender.nl/bezorgers
Rechts onderin staan alle vestigingen. Klik op jou vestiging en vervolgens verschijnen de contactgegevens.

Succes ermee!

Toegevoegd na 6 minuten:
Oops.. Ik zie nu pas dat je vraagt hoe het moet maar hoe je het aangeeft, Excuus
Gewoon even bellen of e-mailen naar Axender. Je vertelt waarom je wilt stoppen vervolgens vermeld je dat jou vriend je folderwijk wel wilt overnemen. Axender zal dan uiteraard je vriend zal dan wel wat gegevens aan Axender moeten mailen.

Nogmaals succes ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan altijd vragen bij je directe baas of de vriend van jou jouw werk mag overnemen, maar dat is niet de gebruikelijke procedure. Het blijft een bedrijf en er is een kans dat ze dat aanbod afslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou die kans is vrij klein want het maakt ze geen bal uit wie er bezorgt tenzij ze een enorme wachtlijst hebben voor die wijk maar dan nog, misschien hebben ze dan liever nog wel die vriend omdat die zo graag wil.