Wanneer krijg ik mijn studiefinanciering?

Ik heb maandag een switch van deeltijd opleiding naar voltijd gezet

dinsdag direct alles omgezet opleiding aangepast met stufi aangevraagd.
verder heb ik ov ook aangevraagt.

maar wanneer krijg ik nu stufi ?
deze maand hopelijk al ?
en krijg ik volgende week mijn ov-kaart product ook al ?

(bestaande ov-kaart alleen een bestelling moet klaar worden gezet)

Toegevoegd na 1 minuut:
als ik me inlog op ib-group met dig-id dat dit weekend alles in behandeling genomen word.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Uitbetalingsdatum van de DUO (stufi) is 23 september, dus dan zal je het krijgen. Ik denk niet dat je gelijk al op 1 september gebruik kan maken van je OV, aangezien die meestal wel even de tijd nemen om alles te verwerken. Je krijgt via de DUO mailbox ook een mailtje wanneer je OV klaar zal zijn om op te halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus als de behandeling goed gaat krijg ik stufi september.
en ov kaart heb ik ook appart nog weer aangevraagt bij ovstudentproduct moest ik vanalles invullen en uploaden.
zal ik woensdag of donderdag ov in gebruik kunnen nemen ? (Reiskosten zijn op het moment 16 euro per dag gewoon belachelijk)
Je gegevens worden binnen 10 werkdagen verwerkt en de uitbetaaldagen liggen ronde 22e van de maand:

http://www.mijnstudentenleven.nl/betaaldata/betaaldata.html

Deze maand (augustus) zul je het niet meer krijgen, maar komende 24e september moet het wel gestort zijn.