kun je je een jongeren groeirekening van abn amro koppelen aan een paypal account?

ik heb een jongeren rekening van abn amro, kan ik deze rekening koppelen aan aan paypal account?
ik kan met deze rekening verder alles: geld overboeken, enz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zelf had rabobank jongeren rekening en deze kon ik ook aan paypal koppelen dus denk dat het met abn ook moet lukken. Ik deed dat in paypal zelf, daar kan je je banknummer invoeren en vanuit daar kan je dan geld storten op je paypal rekening. Ook kan je niets storten op die rekening en als je dan iets met paypal betaald schrijft paypal het zelf van je rekening af en dan via paypal naar de gene waarvoor het is (dat werkt tenminste zo bij ebay). Hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje fleur. dan had ik nog een vraagje: paypal is vanaf 18 jaar. maken ze er een probleem van als je jonger bent? ik ben nu 17 namelijk

Het beste antwoord

Nee, officiëel kan dit niet. Een ABN AMRO bank jongerenrekening is voor jongeren tot en met 18 jaar, dus als jij die nog hebt ben je nog geen 18. Je moet namelijk minimaal 18 jaar zijn om een paypal-account aan te kunnen vragen.

Ik heb even geinformeerd bij de paypal, ik kreeg dit antwoord terug:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met het leeftijd voor het openen van een PayPal-rekening. Na het lezen van uw e-mail kan ik u informeren dat de minimale leeftijdgrens 18 jaar is om een PayPal-rekening te openen.