Bij welke bank kan je een zakelijke rekening openen voor een ltd?

een jaar geleden
in: Bankieren
2.2K
TurfGraver
een jaar geleden
Bij welke niet?
Aag521
een jaar geleden
Wij hebben alle banken geprobeerd vandaar mijn vraag, zo simpel is het niet anders had ik de vraag niet gesteld
tinus1969
een jaar geleden
De LTD is een Britse Limited? Dus formeel ook in Engeland/VK gevestigd?
erotisi
een jaar geleden
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52434-zakelijke-bankrekening-voor-ltd-verkrijgen/
TurfGraver
een jaar geleden
Of probeer je het bij Nederlandse banken?
tinus1969
een jaar geleden
Ennde link van erotisi dateert uit 2016. Sindsdien is er ook nog een Brexit geweest.
tinus1969
een jaar geleden
Ik vermoed dat dit vanwege antiwitwas- en antiterrorisme-regels lastig is. Wat is je reden om vast te houden aan de LTD-constructie en waarom zet je geen BV op?

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende banken waar je een zakelijke rekening voor een ltd kan openen. Bijvoorbeeld ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, RegioBank en Triodos Bank.
10 maanden geleden