Wat is de meest eenvoudige creditcard?

Ik heb een creditcard nodig voor het kopen van apps, maar verder nergens voor nodig. wat is de meest simpele, goedkope, geen gedoe creditcard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Wil je later tóch betaalde apps aanschaffen (zoals Angry Birds) en heb je geen creditcard? Geen probleem, je kunt ook betalen met een prepaid creditcard. Een prepaid creditcard is geen échte creditcard, je laadt hem zelf op via iDeal. Zo betaal je eigenlijk dus via iDeal in de App Store.

Omdat een prepaid creditcard geen ‘echte’ creditcard is, kun je er geen schulden mee maken en wordt de creditcard niet bij het BKR aangemeld. Hij is dus voor iedereen aan te vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb er zelf een via de anwb waar ik lid van ben, goedkoper kan niet, anders kan je ook gewoon een kaart aanvragen bij je huidige bank waar je bij zit, alleen zijn die kosten wat hoger
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij je lopende rekening krijg je vaak een creditcard, kreeg je deze niet dan kun je deze (vaak) kosteloos aanvragen bij je bank.

Je kunt er voor kiezen om maandelijks het door jou besteedde bedrag te laten afschrijven of om in termijnen te betalen (Hier betaal je rente over)

Voor meer informatie ga naar je bank.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 3V Visa Card, een 'prepaid creditcard' zoals hierboven ook al beschreven word. Je koopt hem voor 10 euro online of bij een winkel als Primera en laad er geld op via iDeal.