bestaan er ook vrijwilligers functies op administratief gebied?

ik ben op zoek naar een administratieve functie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Er zijn vrijwilligers die mensen helpen met hun administratie omdat zij dat zelf niet kunnen. Bijvoorbeeld omdat ze zelf geen overzicht er in hebben en niet wetenhoe ze het moeten oplossen, of omdat ze ernstig ziek zijn. Ook zijner honderden goede doelen en vrijwilligersorganisaties die altijd wel een vrijwilliger die hen bij de administratie kan helpen kunnen gebruiken. Van een nationale organisatie tot de kinderboerderij bij jouw in de buurt.

Vrijwilligers zijn er nooit genoeg. Kijk naar wat bij je past en Google op internet. Er zijn vast een hoop mensen die jouw inzet kunnen gebruiken! Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er in jou stad een vrijwilligersbank, waar je kan aangeven dat je zo'n functie zoekt? Zo niet, kijk waar je passie in ligt en welke hobby's dat je zoekt en dan vraag je of er administratie vacature er is. Kijk ook naar vacatures in de trant van medewerker van een archief, balie medewerker, secretaris, penningmeester, webmaster enz, bij een dierenasiel of een wijkcentrum of bij een politieke partij of iets in de zorg en welzijn projecten of maatjesprojecten en daar op de administratie gaan zitten. Ik weet niet welk administratie vacature dat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag is
gesteld via vrijwilligerswerk.startpagina.nl

Via die site kun je op allerlei plaatsen klikken en kom
je op allerlei vacaturebanken voor vrijwilligers.

http://regimatchvp.vrijwilligerspunteindhoven.nl/

Vul daar in: administratie.
En je krijgt een behoorlijk aantal mogelijkheden.