ik krijg kleine aanvullende sozawe nu kan ik mijn pensieon afkopen mag ik dat houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je pensioen afkopen is een heel on handige gedachte pensioen is een aanvulling op je AOW. je kunt het ook niet afkopen dus dat is dan weer een geruststelling. maar als dat wel kon zou je er belasting over moeten betalen.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een heel klein pensioen kun je vaak wel afkopen, het gaat dan om een bedrag van bijvoorbeeld enkele tientjes per jaar
ronron1212
11 jaar geleden
Ja dat kan en mag zelfs maar ook daar moet je belasting over betalen.