Waar kan je een losse kredietkaart kopen zonder dat je ergens aan vast zit?

Als ik apps wil kopen voor mijn android mobiel moet ik een kredietkaart hebben maar ik wil niet een echte kredietkaart hebben. Ik had hier of op een andere site gelezen dat je ook een andere soort kredietkaart hebt, waar je zelf geld op zet of zo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja je kan van Visa een prepaid credit card kopen, zgn 3V-card. Het tegoed kan je in iedere Primera winkel kopen. Bij elke site waar Visa wordt geaccepteerd, kan je hiermee betalen:

https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html?tk=565017ee3125a84
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Interessant idee. Maar als je zo'n kredietkaart koopt, bijvoorbeeld ter waarde van € 100, en je besteedt er € 97 mee - hoe krijg je die laatste € 3 dan ooit op?

Andere antwoorden (1)

Ja, dan is er sprake van een prepaid-credicard.