wettelijk gezien kan de winkel dit niet dwingen, maar proberen kunnen ze het natuurlijk wel.
als jij een product koopt mag je er vanuit gaan dat het een deugdelijk product is en voldoet aan de eisen die hier aan mag stellen (bij normaal gebruik)
je hebt het een paar keer geprobeerd met deze stoelen, en de winkel heeft geprobeerd het op te lossen maar een blijvende oplossing is het niet.
de koop zou dus ongedaan gemaakt moeten worden. jij de stoelen terug, hun jou het geld teruggeven.
als jij stoelen bij hun ziet die je wil kopen kan dat, maar als het in een andere winkel is kan dat ook.
laat je dus niet afschepen met een tegoedbon, korting of wat dan ook hoor.
als ze er een punt van maken helpt het weleens om aan een volle kassa te vertellen wat je er van vindt. (geen beste reclame)
zeg dat je een advo hebt (ook al heb je die niet) en met een toevoeging zo een zaak op kan starten.
klachten op internet kan je ook kenbaar maken (laat ze dit gerust weten) en ook dat is niet zo'n beste reclame.
(er zijn genoeg sites waar je klachten neer kan zetten waar deze door het bedrijf opgelost kunnen worden, of welke mensen kunnen vinden als ze naar een recentie zoeken)
ga op je strepen staan: de stoelen voldoen niet aan de eisen die men hier redelijkerwijs aan mag stellen, ze zijn al een keer omgeruild en gemaakt, maar blijven niet voldoen.
vraag HUN hoe ze het op willen lossen zodat jij als klant (die goede of slechte reclame kan maken) tevreden bent zonder je een oor aan te laten naaien.