Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel is ¥19,800? (chinese yuan) zie uitleg

Hoeveel euro is ¥19,800 (chinese yuan) ?
Is er misschien een goede site voor om geld om te rekenen? van het jaartal 2012

bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
920

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

€ 2972,97


Ik gebruik voor omrekenen altijd de koersconverter van gwk.
http://www.gwktravelex.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar u heeft de komma er niet tussen, of hoort die er niet tussen? Want als ik er een komma tussen doe is het 2,97 EURO ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ging er vanuit dat je de engelse schrijfwijze met een komma tussen duizendtallen gestuurd had, omdat je anders wel 19,80 geschreven had. Bedoelde je wel 19,80: dan is het antwoord uiteraard 2,97 Euro. (en u mag wel jij zeggen hoor).

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt toch ¥19800? Want als jij dit invoert ¥19,800 dan denkt de computer dat je ¥19,80 bedoeld he ;)

€2560,90 komt er uit bij mij, ik gebruik Currency app. Maar de koers kan elke dag veranderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil een product kopen en ik dacht dat dit wel goedkoop was maar dan is 2560,90 veel te duur en kan me niet voorstellen dat ze dat er voor vragen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor bedrag staat er dan? ¥19,800 dat is eigenlijk wel gewoon ¥19800.. Maar misschien is het wel ¥19,80 hoor, dat weet ik natuurlijk niet. Op welke site en welk product?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding