Welke maatregelen worden er genomen als je niet betaald bij een gewonnen veiling bij Vakantieveiling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
49.8K

Het beste antwoord

In het ergste geval kunnen ze via een deurwaarder jou in gebreke stellen. Daar zijn flinke kosten meegemoeid. Je zou je even in de voorwaarde van de site moeten verdiepen. Maar waarschijnlijk ben je ermee akkoord gegaan anders kan je geen bieding doen.. Je zal toch moeten betalen, tenzij het product niet aan de omschrijving voldoet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is het antwoord als je een veiling "gewonnen" hebt:

Extra betaalinformatie
iDeal en creditcard betalingen verwerken wij direct, bij eenmalige machtiging duurt dit 9 dagen
Betalen kan binnen 5 dagen. Na deze periode voeren wij een automatische incasso uit
Verwerking automatische incasso duurt, net als eenmalige machtiging, 9 dagen
Totaalbedrag wordt bij eenmalige machtiging en automatische incasso verhoogd met €2,50 administratiekosten
Aanvullende informatie (afhandeling)
Na het verwerken van jouw betaling ontvang je een waardebon met een unieke code. Met deze code kun je uitsluitend reserveren in het online reserveringssysteem: http://www.vakantieveilingen.nl/reserveren LET OP! Een reservering kan niet gewijzigd of geannuleerd worden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet betaald dan plaatsen ze het bij een incassobureau! Las het net nog op internet. Vrouw, werk, doet bod, loopt weg, iemand doet nog een bod, vrouw weet van niets! Pech gewoon betalen.