hoe geld overmaken internationaal gratis?

Een klant in China wil geld overmaken, heeft een deel via PayPal overgemaakt maar er ging een deel van het geld vanaf wat ik niet kan
veroorloven.
Kan het ook gratis?
Het is usd naar euro.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, elke dienstverlener zal voor een transactie een fee rekenen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met paypal kan je ook gratis geld overmaken. Dan moet je aanvinken dat je naar familie of vrienden overmaakt.
Je hebt dan geen verzekering als je de items niet krijgt waar je voor betaald hebt.

Verder kan je gewoon van bank naar bank overmaken. dat is ook gratis, als het geen spoed is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hij zegt klant, dus je kunt de kostenloze transactie niet aanvinken, zowel dan kun je het niet zakelijk verantwoorden wat hij logischerwijs wel gedaan zou hebben als dit geen punt was. overigens met paypal kun je het wereldwijd inderdaad wel ontvangen, en vervolgens naar je nederlandse bankrekening overzetten. maar er is inderdaad niet zo gauw een dienstverlener die geen fee rekent voor transacties als dit, al vraagt paypal voor niet-kennis transacties naar mijn weten ook niet erg veel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zowel de ontvanger als de betaler kan het verzoek tot transactie starten, dus beiden kunnen dus die kostenloze transactie aanvinken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als het zakelijke transactie is, niet zo'n goed idee. zo moeilijk is dat toch niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja, maar da's de vraag niet, dacht ik.