Ik ben op zoek naar aandeel koersen van AEX en dan specifiek van iedere dag/week/maand/jaar. Iemand tips welke website dit constant aanbiedt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Beleggen
1K

Het beste antwoord

Dat kan via onderstaande site (EuroNext).

Ga naar die site en klik bovenaan in het linker invulvakje het symbool waarvan je de koersen wilt weten, bijvoorbeeld KPN. Druk op Enter.

Klik bij de resultaten op "KPN KON" (ga dus *niet* direct naar "Koersen").

Klik nu redelijk bovenaan op de tab "Data center".

Bij de bovenste set van vier keuzebolletjes selecteer je het onderste: "Closing price over a period". Kies dan de periode waarover je de dagelijkse koers wilt zien, en kies welke informatie je wilt zien. Meestal wil je alleen de slotkoers zien; zorg dan dat alleen "closing" aangevinkt staat.

Kies tenslotte het formaat, het decimaalteken en het datumformaat; hiermee zul je even moeten experimenteren om het beste resultaat te vinden. Vervolgens klik je op de knop "Download" of "View HTML".
Cryofiel