Waar kan ik de nul euro munt kopen?

Kan helaas niet meer via de officiële weg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Amadea
11 jaar geleden
Nul euro? Dat bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even simpel googlen en je weet het, Amadea! http://www.telegraaf.nl/overgeld/12182791/__Speciale_Griekse_nul-euromunt__.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik verkoop nul euro. Kost maar 5 euro ;) Heb er miljarden van :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mahoema, als je dat als antwoord had neergezet had je al zo een plus gekregen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grappig amadea dat je altijd roept dat iemand moet googlen maar het zelf ook niet doet ;-))
Amadea
11 jaar geleden
Dat is een valse beschuldiging, Pelle. Ik heb nog nóóit "geroepen" dat iemand moet googlen! En als je het artikel van Mahoema hebt gelezen weet je dat het geen echte munt is maar als relatiegeschenk diende. Gratis dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook niet als iemand om een huiswerkvraag kwam hier? Eerlijk niet? Ok dan is het een valse beschuldiging maar dan nog zou ik niet zoiets vragen voor ik er zelf naar gegoogled zou hebben.

Antwoorden (3)

Nergens regulier.

En ik zou bijna durven zeggen: vandaag nergens particulier ook (maar dat kan morgen anders zijn).

Bij mijn weten is hij nooit officieel te koop geweest maar is uitgedeeld.

Dat betekent dat er maar weinig mensen 1 hebben. Als je hem wilt kopen zal het dus op de particuliere markt moeten, je koopt dan niet van een handelaar die er tientallen heeft liggen maar van een particulier die er een kreeg en er wel munt ;-) uit wil slaan.

Dat betekent zoeken op verkoop sites zoals markplaats maar daar staat nu niks te koop. Een oproep plaatsen op zo'n site als marktplaats is een alternatief maar reken er maar op dat het een dure grap is dan.

Toegevoegd na 1 minuut:
PS ik heb trouwens 1 link waar ze in manchetknopen zitten.....
11 jaar geleden
Bij een bank die net failliet is. Wel contant betalen en gelijk oversteken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speciale Griekse nul-euromunt

door onze Rotterdamse redactie

KLAASWAAL - Muntenhandelaar De Ruiter uit het Zuid-Hollandse Klaaswaal heeft een unieke munt in het bezit:

een Griekse nul-euromunt. Aan de ’kopse’ kant staat het Acropolis, aan de ’muntse’ kant het bedrag nul.....

Gebruik de link en lees verder..
U krijgt de munt bij een bestelling.