Kun jij geld vanuit je PayPal terug zetten op je gewone bankrekening??? (Zie beschrijving)

Ik heb geld gestort op mijn paypal rekening alleen het is al automatisch van mijn gewone bankrekening afgeschreven, kan ik deze nou terugzetten op mijn gewone bankrekening?
En dan nog 1 vraag: Ik wil betalen en kom in een scherm waarin ik moet klikken op "nu betalen", ik klik daar op en moet mijn gegevens checken en klikken op "betalen", als ik hierop klik laad hij en gaat terug naar het 1e scherm waar staat "nu betalen"? Hoe kan dit??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat kan zeker. Ik ontvang geld via Paypal en dat laat ik gedeeltelijk staan maar een deel stort ik weer op mijn tegenrekening. De tweede vraag zou iets softwarematigs kunnen zijn of je hebt de opdracht niet volledig gemaakt. Maar dat zou die dan ook wel aangeven waar je fout zit..