Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun jij geld vanuit je PayPal terug zetten op je gewone bankrekening??? (Zie beschrijving)

Ik heb geld gestort op mijn paypal rekening alleen het is al automatisch van mijn gewone bankrekening afgeschreven, kan ik deze nou terugzetten op mijn gewone bankrekening?
En dan nog 1 vraag: Ik wil betalen en kom in een scherm waarin ik moet klikken op "nu betalen", ik klik daar op en moet mijn gegevens checken en klikken op "betalen", als ik hierop klik laad hij en gaat terug naar het 1e scherm waar staat "nu betalen"? Hoe kan dit??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
771

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

dat kan zeker. Ik ontvang geld via Paypal en dat laat ik gedeeltelijk staan maar een deel stort ik weer op mijn tegenrekening. De tweede vraag zou iets softwarematigs kunnen zijn of je hebt de opdracht niet volledig gemaakt. Maar dat zou die dan ook wel aangeven waar je fout zit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding