ik heb een wao uitkering en wil graag weer gaan werken maar mijn zoontje gaat 2 ochtenden naar school door trauma heb ik recht op speciale toevoeging?

ik zit financieel aan de grond en wil graag werken maar mijn zoontje word behandeld door lucertis hij krijgt trauma verwerking en volg een dag behandeling(babylon)en ik heb geen oppas e.d wat kan ik doen zodat ik het financieel beter krijg?zodra mijn zoontje hele dagen naar school ga kan ik voor en naschoolse opvang regelen en kan ik gelukkig weer gaan werken,maar wat moet ik tot die tijd doen om rond te kunnen komen?ik ben alleen staand.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hi WAO(st)er, Dat is inderdaad een lastige situatie. Zelf heb ik dat opgelost met Internet Markteting. Gezien het feit dat jij op Afas Personal zit en handig bent met Internet, geef ik jou de volgende tip: Kijk op www.meergeldnodig.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je wel eens een langdurigheidstoeslag aangevraagd? Als je langer dan 5 jaar een uitkering hebt en aan bepaalde eisen voldoet, heb je hier één keer per jaar recht op. Je kan een beroep doen op de bijzondere bijstand, zorg toeslag, huurtoeslag?
Op de website: recht op geld kan je het één en ander nalezen en evt een test doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
fisbel
11 jaar geleden
Remmy:
Van langdurigheidstoeslag is voor TS geen sprake gezien de informatie die ze zelf geeft in haar vraag en reactiehttp://www.boschproat.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=151&Itemid=142.
Zie voor de voorwaarden langdurigheidstoeslag: