Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel verdien je ongeveer per uur als 16 jarige in een winkel in het outletcentrum in roermond?

Ik wil bij het outletcentrum in roermond bij een kledingzaak gaan werken, maar ik vraag me af hoeveel dit ongeveer per uur verdient als je 16 jaar bent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De enige manier om hierachter te komen is door er langs te gaan. misschien word het het minimum jeugdloon. maar met een beetje mazzel kan het een stuk hoger zijn. Ik ken wel mensen die 5 euro per uur verdienen bij dat soort bedrijven.

Ik ben zelf van mening dat je baantje ten eerste leuk moet zijn, voordat het veel verdient. Anders houd je het nooit lang vol daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Reken maar op 2,88 per uur exclusief 8% vakantiegeld, want dat is het minimum jeugdloon. Als je geluk hebt is het wat meer.
http://www.minimum-jeugdloon.nl/minimum-jeugdloon-2012/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, dat is dan wel bruto, netto hou je minder over.
Computoon
11 jaar geleden
Als eeen loon geboden of gevraagd wordt, is dat altijd bruto. (Als je als werknemer bij een werkgever komt en zegt: 'ik wil X netto verdienen' kom je niet helemaal serieus over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast: iemand van 16 moet wel heel veel werken per jaar om over de 6500 te komen voor er echt belasting betaalt gaat worden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding