Dat ligt er maar aan bij welke notaris je de akte laat opmaken, want de tarieven zijn vrij. Hier is een site waarop de prijzen kan vergelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

En hier is nog een vergelijkingssite: http://degoedkoopstenotaris.nl/homepf.html

Maar laat je vooral niet compleet door die site leiden, schrijf de gegevens van de 3 goedkoopste op en mail ze om een offerte. Hierin natuurlijk even kort opschrijven wat je wilt en om een all-in prijs vragen. N.a.v. de offerte kun je dan een afspaak bevestigen en dan heb je ook een daadwerkelijke afspraak. Vergeet niet dat de tarieven vrij zijn, de sites zijn momentopnames en kunnen dus verschillen.