Kan je een gsm kopen in het buitenland?

Hallo, ik ga binnenkort naar Amerika en ik zou graag voor mijn nichtje daar een iPhone kopen omdat het daar goedkoper is. Kan ik deze dan verpakt in mijn koffer steken zonder we problemen krijgen op de luchthaven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Dan zal je via Ebay of dergelijk sites moeten kopen.
In Amerika krijg je niet zomaar een iPhone met abonnement.
Je moet een Amerikaans staatsburger zijn en dus over de nodige paperassen beschikken alvorens je een contract kan afsluiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
- :D Ten eerste wordt er niet gevraagd om een telefoon+abo maar om een telefoon.
Ten tweede wie wil er in hemelsnaam een telefoon met Amerikaans abo als je het mee wil nemen naar Europa.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok dat is een punt… Het was eigenlijk overbodige informatie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom haal je je antwoord dan niet weg? Als je het er mee eens bent dat ik een punt heb, hoef je dus helemaal niet via Ebay te bestellen maar kan je gewoon op de reis een iPhone kopen zoals de vrager wil.
Verpakt moet je niet doen. Telefoon uitpakken en er wat mee doen, bij je houden tijdens de reis (set-up apps installeren etc.). Doosje in je koffer doen, of als je 100% zeker wil zijn naar jezelf opsturen of weggooien.

Buiten de EU moet je anders betalen over dat soort duren spullen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Truck: Neem een extra Nederlandse simkaart mee, haal de iphone uit de verpakking (stuur die per post naar jezelf), steek de simkaart erin, maak wat foto's en doe wat andere dingen zodat het gebruikt lijkt. Zorg wel dat je geen 2 toestellen bij je hebt. Dat deden we ook toen we vroeger een fototoestel in Duitsland kochten: we haalden het uit de verpakking en hingen het om onze nek. Niemand die dan nog denkt dat het nieuw is.

Toegevoegd na 1 minuut:
En doe het in je zak; daar vragen ze niet naar, wel wat in je koffer zit.

Toegevoegd na 1 minuut:
En doe het in je zak; daar vragen ze niet naar, wel wat in je koffer zit.