kan ik met mijn 11 jarige zoon naar mijn huisarts in mijn dorp terwijl hij bij moeder in de stad off in het stadhuis offcieel ingeschreven staat?

mijn zoon staat bij mij op de menzis
polis en niet bij moeder maar dat moet toch niets uitmaken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit moet je met jouw huisarts overleggen of dit goed is dat hij ook bij hem langs kan gaan als je zoon bij jou is. De rekening wordt sowieso vergoed door de menzis.