Worden er op zondag ook spoedopdrachten verwerkt ? Want iemand heeft vandaag met spoed naar mij geld overgemaakt staat ht er vandaag dan nog op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, op zondag worden er geen bank transacties gedaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet bij alle banken.
Maar als ik van mijn rabo bank geld overmaak naar een ander rekeningnummer,dan staat het een paar uur later op die rekening.
Ook op zondag.
En zonder spoedopdracht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar heb je toen van rabo naar rabo gedaan ? Want dan staat het er inderdaad de zelfde dag op . Alleen bij mij word het van rabo naar sns gedaan , dus dat weet ik niet zeker en ook niet of het dan diezelfde dag ( zondag) al bij geschreven staat .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,,van rabo naar rabo.