Help ik moet morgen mijn vmbo examen ( praktijk gedeelte ) herkansen van onderdeel excel wat moet ik weten over excel ???

Ik weet de basis formules van excel en ook hoe je decimalen verandert. En hoe je prijzen berekent en hoe je 19% btw moet toepassen.
De vorige keer moesten wij een prijslijst maken voor een hout bedrijf. Ik snapte toen niks van excel, nu weet ik er meer over. Maar ik heb nog mijn twijfels of het morgen gaat lukken iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je alles denkt te weten, moet je je er niet al te veel zorgen over maken. Kijk alles nog eens goed door, oefen nog een keer met Excel, en dan gaat het je morgen gewoon lukken! Alvast heel veel succes.