Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

krijg fout melding bij het lezen van bestand

hallo' Yunoo

ik probeer al en paar keren en Rekeningen bestand exporteren naar Yunoo
lukt me gewoon echt niet " toch is het bestand en tekst (.txt)
-ik klik eerst op Nieuwe rekeningen
-dan kies ik mijn bank en dat is ING
Ondersteunde formaten:

Komma gescheiden (.csv)
Tekst (.txt)
ASCII Girotel (.asc)

-en dan volgende stap
-Klik op 'bestanden selecteren'. Vervolgens kun je direct een of meerdere bestanden selecteren
-ok ik kilk op "bestand selecteren" mijn documenten gaat open en klik mijn bestand die ik al vorens met mijn home bank hem gexporteerd naar mijn documenten
- dan geeft hij aan dat het ook en txt bestand is ! ( mijn bestand is en tekst (.txt)
-en dan klik ik onder op "( uploaden )"
dan geeft hij dit aan ----->

Dit bestand is niet herkend.
- Heb je in het vorige scherm de juiste bank gekozen?
- Weet je zeker dat je het bestand niet eerst met Excel hebt geopend?
Kijk voor meer informatie in de help of neem contact op met support@yunoo.nl

wat doe ik verkeerd Yunoo ...
help me..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
544

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste gast33152,

Bedankt voor je vraag. Is de Yunoo Bijwerk Assistent misschien een oplossing van je probleem? Zorg er in ieder geval voor dat het bestand niet geopend is met Excel. Zie onderstaande helppagina voor meer uitleg over de Bijwerk Assistent. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan wil ik je aanraden om een e-mail te sturen naar support@yunoo.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding