Waar huur ik de voordeligste (chemische) tijdelijke buitentoiletten voor een evenement?

Eind juli hoop ik een klein eendaags evenement te organiseren, hiervoor heb ik een paar buitentoiletten nodig.
Waar huur ik deze het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk zit ik een stuk lekkerder in een toiletwagen, hier een goed adres: http://www.degraafverhuur.nl/toiletwagens.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik ook.
Het moet alleen allemaal zo goedkoop mogelijk, dus ik kijk nog even wat het beste uitpakt.
Dat bedrijf van jouw link is nog best goedkoop, bedankt!

Het beste antwoord

Op deze site staan al toiletcabines vanaf €23 per week dus dat zal dan per dag niet zo'n hele grote uitgave zijn denk ik. Suc6 met zoeken :)

Toegevoegd na 2 minuten:
En als je zelf even googled op toiletverhuur vind je nog veel meer sites :) Dan kan je prijzen even vergelijken.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf al veel gezocht, maar vond geen sites met prijsopgave.
En na een paar offertes te hebben aangevraagd kwam de gemiddelde prijs op 125 euro per unit...
Dit is dus veel beter! Thanks! +
MissBiggie
11 jaar geleden
Graag gedaan. Daar zitten we hier toch voor ... om elkaar te helpen :)