Reclame rijden met je auto, hoe werkt het en hoe zit het met de belasting?

Je kunt je auto laten bestikkeren met reclame. Voor het plaatsen van die reclame krijg je dan betaald.

Hoe zit het met de inkomsten, is hier daadwerkelijk geld mee te verdienen?

Daarnaast, hoe is het belastingtechnisch geregeld? Je krijgt extra inkomsten waar belasting over gerekend wordt.

En verder de vraag; zijn er mensen die ervaring hebben met een bepaald bedrijf?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Er zit ondermeer in Almelo een bedrijf die dit regelt tegen een bepaalde vergoeding per maand...

Bij het invullen van je E-biljet zul je dan ook gewoon het netto bedrag dat je gekregen heb moeten opgeven en belasting over betalen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je sluit een contract, that´s it... En wat je eraan verdient buiten je onkosten moet je opgeven, that´s it...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit soort inkomsten zijn belastbaar als resultaat overige werkzaamheden. Je mag de hiermee verband houdende kosten aftrekken van de inkomsten.