Wat kan ik terugvorderen met een wajong uitkering?

Ik heb een wajong uitkering, nu vroeg ik me af wat er allemaal te vorderen is net zoals bij der belasting dienst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Bedoel je wat er terug te vorderen is bij de Belastingdienst, of wat er terug te vorderen is bij andere instanties? En in welke zin bedoel je terúgvorderen, dan moet je toch eerst betaald hebben?

Het beste antwoord

Naast de algemene heffingskorting voor iedereen onder 65 jaar van circa 2000 heb je de jonggehandicaptenkorting van circa 700.
Als je in 2010 in totaal een uitkering hebt gehad van ruim € 8.000 dan zijn genoemde kortingen door het Uwv verrekend.
Als je het precies wilt weten download dan de belastingaangifte 2010 bij de Belastingdient en vul de aangifte in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk op rechtopgeld.nl daar kan je nagaan waar je allemaal recht op hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super bedankt!