kun jij het saldo van je chipknip wel overal checken?

gisteren kon ik het saldo van mijn chipknip na het betalen niet checken...

ook andere apparaten in de winkel gaven mij geen inzicht in het saldo...
de vraagtekenknop was wel aanwezig, maar gaf geen respons...
mijn chipknip heeft geen moeite met opladen, noch met betalen en ook het saldo checken bij een oplaadpunt gaat feilloos...
alleen het checken van het saldo in de winkel (bij een betaalpunt) gaat (sinds kort?) niet meer...
heb jij dat probleem ook?

en wat zou er aan te doen zijn?

van Currence ( de organisatie achter de chipknip) kreeg ik als antwoord op deze vraag:

Geachte mevrouw XXX,

De blauwe ?-toets dient te werken op elke betaalautomaat die Chipknip accepteert.
Indien u dit probleem vaak ondervindt in combinatie met het opladen van uw Chipknip kan het zijn dat uw chip beschadigd is. Wij adviseren u dan om contact op te nemen met uw eigen bank.

Met vriendelijke groet,
XX, CURRENCE

... kijk daar heb ik nu helemaal niets aan...

heb jij wel nuttige informatie voor mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat Currence zegt kan best wel kloppen.!!!

Antwoorden (2)

je kan ook een saldocheck sleutelhanger aanvragen bij je bank, speciaal voor de chipknip.

bijv. bij de Rabo http://www.rabobank.nl/particulieren/klantenservice/veelgestelde_vragen/passen_en_cards/chipknip/vragen/hoe_kan_ik_controleren_wat_het_saldo_van_mijn_chipknip_is

Toegevoegd na 39 seconden:
U kunt uw saldo opvragen bij zowel de betaalautomaten in de winkel als bij alle Chipknip-oplaadpunten door het vraagteken in te toetsen. Beschikt u over een Random Reader waarmee u internetbankiert, dan kunt u het saldo van uw chipknip ook thuis eenvoudig checken. Plaats uw pas in de Random Reader en druk op de oranje Menu knop. In het display verschijnt 'saldo kaart?'. Druk op OK en uw chipknip saldo verschijnt. Door nog een keer op OK te drukken, krijgt u bovendien inzicht in datum en saldo van uw laatste 5 Chipknip transacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb van de rabo een kaartezertje gehad die aangeeft hoeveel ik op mijn chipknip hebt staan.