ik heb een A.O.V bij Nationale nederlanden, deze is weer met 5 jaar velengd tegen mijn zin ,Weet iemand hoe ik er vanaf kan komen ?

7 jaar geleden heb ik 'm afgesloten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Na 1 januari 2010 kun je elke verlengde verzekering per maand opzeggen. zie link

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor inkomensverzekering geldt deze regel vanaf 01/01/2010.

Toegevoegd na 19 minuten:
Oeps laatste moet 01/07/2010 zijn, zie 2e link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet zo zo te zeggen. Om het exact te kunnen zeggen zouden we moeten weten wat de ingangsdatum is geweest en per wanneer deze verzekering met 5 jaar verlengd is.
Je kan de AOV Verzekering opzeggen als je geen eigen bedrijf meer hebt en in loondienst bent gegaan.
Indien je hem niet meer kan betalen en je kan het aantonen dat je inkomsten flink zijn gedaald, kun je de inkomensverzekering verlagen of tot het minimale bedrag terugbrengen om premie te besparen.