Studiefinanciering na 4 maanden uitwonend. Krijg ik het vergoed?

Ik woon inmiddels al vier maanden uitwonend maar ben te lui geweest om dit om van thuiswonend naar uitwonend te zetten. Ze hadden mij verteld dat ik zes maanden te tijd heb en dat ik de rest gewoon extra krijg nog van die vier maanden. Klopt dit?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben trouwens wel op tijd ingeschreven bij de Mitros in Utrecht. Maar dus niet bij Gemeente Utrecht en DUO.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zucht. En ook nog te lui om het zelf uit te zoeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, nee dat niet ik dacht namelijk dat het wel zo was daarom heb ik de tijd genomen maar een vriend heeft me in twijfel gebracht. Ik hoor het over vier dagen en zal het antwoord wel hier posten dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel DUO op en vraag het daar even zelf na. Of kijk op hun site bij de FAQ-afdeling.
Ritsuka
11 jaar geleden
eigen schuld als je het niet krijgt, zulke dingen hoor je op tijd door te geven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee, maar nu heel snel doen, dan krijg je tenminste april nog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
April is gisteren al binnengekomen; de eerste euro's zijn al weer opgedronken ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijkbaar heb je het niet echt nodig ;-)

Antwoorden (2)

als je kan bewijzen dat je al 4 maanden uitwonend woont dan zalle ze je best wel uitbetalen. Dan gaan ze opnieuw verekennen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt pas recht op uitwonende beurs vanaf de dag dat jij je inschrijft bij de nieuwe GEMEENTE.

ik geloof dat dit tot 6maanden met terugwerkende kracht kan werken maar dat is in jou geval niet belangrijk.

Als je nog in de gemeente van je ouders bent ingeschreven dan heb je er GEEN recht op want je woont gewoon thuis (op papier).

Saludos,