Hoe heet iemand die automaten vult?

Automatenvuller is het niet alvast.

Toegevoegd na 22 seconden:
Koffie automaten, snoep automate..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Een automaten operator.
Deze vult de apparaten maar moet ook enigzins technisch ingesteld zijn want vaak doen ze naast het vullen ook de 'standaard storingen' die veel voorkomen.

Op sommige scholen is er niet zo iemand en dan doen vaak de cafetaria medewerkers het vullen.

http://www.werksite.nl/branche/beroepskeuze/17/werkervaringen/567
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'n 'Supplier' misschien....?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn best mooiere woorden voor dan automatenvuller, en het ligt er een beetje aan wat je taak precies is.

Als je met je spullen iedere dag een vaste route rijdt, om bij bedrijfskantines, scholen etc. de automaten te vullen dan ben je een route-operator.

Als je verantwoordelijk bent voor alle automaten in een bepaald gebied, dan ben je Regiomedewerker bedrijfscatering.

En als je de hele dag niks anders doet dan dezelfde automaten op één plek bij te vullen, dan ben je catering-medewerker.

http://vacatures.trovit.nl/automaten-bijvullen