Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben ik aansprakelijk als ik via internet een abonement perongeluk heb aangevraagt en ik wil het anuleren ?

Ik heb meegedaan aan een enquete en nu blijkt dat ik perongeluk toestemming heb gegeven voor een blad van SanomaMedia (flair) Ik ben 15 en mijn vader wist er niks vanaf, moet ik het nu betalen ?

( ik heb al een tweede betalingsherindering gehad)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
675
itsme
12 jaar geleden
Wellicht heb je in de enquete ook aangegeven dat je ouder bent dan 15. Hier heb je dat ook gedaan, anders had je geen account kunnen aanmaken: je hebt een account aangemaakt terwijl je toch deze tekst hebt gezien: "Een Bezoeker verklaart door het invullen en versturen van het Registratieformulier dat hij/zij 16 jaar of ouder is."

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je al een tweede herinnering hebt gehad dan ben je wel erg laat met annuleren. Bij de acceptgiro had er al een belletje moeten gaan rinkelen.

Dus met annuleren ben je inderdaad te laat.

Bel dit nummer: Telefoon: 023 556 6770
Het is het nummer van het hoofdkantoor van sanoma uitgevers. Je kunt proberen of je hier iets kunt regelen.

(bijvoorbeeld alleen betalen voor de bladen die je al hebt ontvangen of iets anders)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, weer onterechte min.
Voor het aanvragen van een abonnement geldt de minimumleeftijd van 18 jaar. Personen jonger dan 18 jaar dienen bij de aanvraag een schriftelijke machtiging van ouders of verzorgers te kunnen overhandigen.
Dus volgens mij is je abonnement niet rechtsgeldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat nu als vraagsteller aangegeven heeft 18 te zijn en dit staat via een internetformulier zwart op wit? Kan het dan niet zijn dat ouders aansprakelijk worden gesteld voor het abonnement? Het abonnement kan dan voor vraagsteller niet meer rechtsgeldig zijn in de zin van financieel verantwoordelijke maar de ouders zijn in dat geval verantwoordelijk. Hoe dan ook....Sanoma wil betaald worden voor de bladen die ze gestuurd hebben.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding