Kan je met je creditcard op een Japanse site in yen betalen?

Stel: je wil iets kopen op een Japanse webshop, waar je in yen moet betalen. Kan je dan betalen
met je creditcard? (ik heb hier echt geen verstand van)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze je creditcard accepteren dan wel. ( Het wordt automatisch verrekend met de dagkoersen )

Het beste antwoord

ja, dat kan. de creditcardmaatschappij hanteert dan een voor hun gunstige wisselkoers naar euro's en dit bedrag in euro's wordt an je rekening afgeschreven.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan de wisselkoers is de koers van de Jen op het moment van de transactie.
ronron1212