Wat zijn goede informatie bronnen van boeken voor het leren van beleggen?

Er zijn verschrikkelijk veel bronnen over beleggen zoals nieuws, internet, kranten, e.d Echter over het leren van beleggen voor een beginner lijkt mij het meest verstandige het droog oefenen zoals de beurs battle en dat gecombineerd met het leren van de markt. Ik heb het dummie boek over beleggen gelezen maar ben toe aan nieuw stof. Waarom markten bewegen en hoe alles precies werkt en over strategien. Hoe krijg je een positief rendement? Ik hoor graag van jullie welke boeken jullie aanbevelen en welke jullie favorieten zijn.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen

Antwoorden (1)

Ik kan me voorstellen dat je eerst op het droge wilt oefenen. Hierbij een link waarbij je heel veel info vindt. Succes.