Hoe zet ik een automatische betaling stop?

ook bij ons moet er beknibbeld worden dus heb ik een paar dingen die ik stop wil zetten.
ik heb ze al aangeschreven dat ik geen lid meer wil zijn maar ik hoor nergens wat van dus wil ik nu de automatische betaling bij de bank stopzetten zodat ze geen geld meer van mijn rekening kunnen halen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je zelf de machtiging hebt gegeven aan het bedrijf en ze reageren niet dmv de toegestuurde rode kaart, dan kun je de bank opdracht geven om de tegenrekening te blokkeren. Heb je zelf een automatische incasso lopen naar het bedrijf toe kun je dit zelf intrekken via internetbankieren. Afgeschreven incasso's kun je zelf ook storneren via internetbankieren tot 56 dagen vanaf het moment van afboeking.

Waar gaat het om? Een lidmaatschap moet je opzeggen. Op de site van je abonnement kun je lezen hoe dat moet. Een machtiging stopzetten doe je met een rode kaart, te verkrijgen bij je bank.

Bronnen:
http://www.goededoelenwereld.nl/gevers/mac...

Had het vorig jaar ook zo en ik stelde vast dat als u online bankiert u dit via die weg gewoon kunt stop zetten.U moet maar eens naar bestendige opdrachten of zo zoeken.

Bronnen:
ing

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100