Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Visa een bank? En moet ik nu mijn Visarekening invoeren in de boekhouding als bank?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Beste Gervanne,
Voor zover wij weten is het met Visa niet mogelijk om transacties te exporteren naar een bestand. Als dat wel mogelijk zou zijn, zou Yunoo hier zo snel mogelijk ondersteuning voor bieden.
Als het niet mogelijk is om de transacties in een bestand te exporteren dan zou ik willen aanraden om een apart kasboek aan te maken voor je Visa Card. Hier voer je dan handmatig je mutaties op in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oficieel is Visa geen bank, boekhoudkundige adviezen kan je het beste via een echte bank of een echte boekhouder onder ons inwinnen, stel je voor dat je hier het foute advies krijgt en denk dat het juist is. Maar een bank is Visa dus niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je uitgave van je visakaart worden ingehouden op je bankrekening
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden
Je visa is een rekening. Je kan er geld op storten, bv om voor je vakantie te sparen. Er is een bankrekenibgnummer aan gekoppeld.
Als je geen geld op de rekening hebt betaal je op crediet en moet je met rente terug betalen.
Het is dus best lonend om er al vast wat geld op te zetten als je weet dat je het nodig gaat hebben...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding