Waar kan ik de jaaromzet en nettowinst van Dove vinden op internet?

Hel liefst alleen van de deodorant-divisie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat (waar) de omzet is weet ik niet .maar de netto winst kan je vinden ! In de zakken Vd aandeel houders . Ps flauw . Stuur een mailtje nr dove (Unilever )dacht ik. Misschien willen ze je wel globaal wat info geven .succes

Antwoorden (4)

Dat ga je niet vinden op internet. Het is een onderdeel van Unilver en die is er natuurlijk alles aan gelegen om dit soort gevoelige info niet prijs te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het jaarverslag van het bedrijf aanvragen, misschien staat daar in wat je zoekt
anneliez
12 jaar geleden
Kvk handelsregister even proberen kost wel geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ga je het ook niet vinden, aangezien er voor de deponering alleen de balans opgenomen hoeft te worden. Hier wordt een beknopte toelichting bij gegeven, maar deze gegevens zal je daar niet tegen komen. Dus een -
Zoals al gezegd is valt Dove onder de Unilever Group. Deze jaarrekening/jaarverslag staat gewoon op de site van Unilever maar daarin zul je echter geen enkelvoudige cijfers van Dove kunnen vinden. Tevens zal Dove in haar enkelvoudige jaarrekening ook geen aparte cijfers hebben staan van de deodorant-divisie. Als je de jaaromzet en nettowinst van Dove wilt weten dan zul je moeten googlen maar de kans is groot dat deze cijfers niet volledig kloppen.