een kleine makkelaar of een grotere? wat is verstandiger?

wij willen ons huis te koop zetten 3 makkelaars gehad. maar twijfelen tussen 2. beiden goed gevoel.
scheelt 200 euro dus das ook niet veel.
de 1 is zelfstandig en de andere groot
beiden staan goed bekend.

help

wie heeft advies???

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een kleine makelaar is zelfstandig inderdaad en fanatiek, hij moet zich bewijzen tegenover de collega's van ketens / grotere bedrijven.

Natuurlijk is zijn netwerk kleiner, maar internet heeft iedereen, dus dat valt wel mee.

Advies

Ik zou als het met de man/vrouw klikt kiezen voor de kleine 'winkel' die werkt namelijk voor zich zelf in een klein bedrijf met minder lijnen van hoog naar laag (alles gaat dus sneller) en niet voor de baas en de grote firma (waar de lijnen lang zijn en beslissingen dus langer kunnen duren).

Succes in deze moeilijke tijden..!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hangt er van af hoe snel je er van af wilt. Een grote makelaar heeft een groter netwerk en kan hem dan eerder kwijtraken. En een zelfstandige is goedkoper.