Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Van mijn vorige werkgever krijg ik nog een declaratie van o.a de maand december. Deze is nog steeds niet geschied. Kan ik stappen ondernemen?

die van december zijn gedeclareerd in de eerste week van januari

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja!
Bel de oude werkgever op en vraag naar de status van de declaratie. Bij een ontevreden antwoord kun je gelijk afspraken maken wanneer er dan wel betaald gaat worden. Hier kun je ze dan vervolgens weer aan houden.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de eerste stap is gewoon even bellen en vragen hoe het zit.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Ja. Je kan in ieder geval je vorige werkgever vragen wanneer deze declaraties uitbetaald gaan worden. Ik heb een beetje hetzelfde gehad bijna 2 jaar geleden. Ik had de declaraties einde van de maand ingediend. Ze zouden einde van de maand erna uitbetaald worden, toen ik allang weg was. Dat gebeurde uiteraard niet. Na wat belletjes gebeurde er ook nog weinig. Toen ben ik persoonlijk langs gegaan en na een persoonlijk vriendelijk gesprek met de personeelschef werd het binnen een week uitbetaald.
Dus eerst proberen er met je ex-werkgever uit te komen. Lukt dat niet dan zou je rechtsbijstand in kunnen schakelen (mits je verzekerd bent).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding