Kan je bij een pandjeshuis ALLES verkopen?

Kan je bij een pandjeshuis ALLES verkopen? Dan bedoel ik dus vooral van die idiote dingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, schoonmoeders kopen ze niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahah nou ja, flauw hoor, wou haar nog in gaan ruilen ;)

Antwoorden (3)

Je kunt het altijd proberen, maar het pandjeshuis zal taxeren hoeveel ze ervoor krijgen als ze het verkopen - en dan een lager bedrag bieden. Dus voor idiote dingen krijg je meestal een idioot laag bedrag. Misschien toch liever houden ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ht ligt er maar aan wat je onder idiote dingen verstaat. Maar ze zullen geen onverkoopbare dingen aannemen, want als jij je spullen niet terughaalt blijven zij er mee zitten, als niemand anders het wilt. dat is verlies, en daar doen ze het niet voor
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt, maar ik zag vanavond in hardcore pawn dat iemand een oude pop wilde verkopen. Ze boden er toch $10 voor... Maar ik weet niet of die speciaal was ofzo... Bedankt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt oude poppen, bv Barbie poppen kunnen behoorlijk wat waard zijn.
Je kunt het natuurlijk altijd proberen. Het is maar de vraag wat jij onder idiote dingen verstaat en of andere mensen dat ook idiote dingen vinden. Smaken verschillen en iets wat jij idioot vindt, dat wil een ander misschien wel graag van je kopen. Het beste antwoord krijg je als je er een keertje langs gaat en dan vraagt of ze die idiote dingen ook willen hebben. Je kunt een lijstje maken van alles wat je wil verkopen en dan vragen voor welke artikelen ze belangstelling hebben. :)