bijwerken rekening

Mijn ing rekening wordt niet bijgewerkt, terwijl ik gebruik van jullie bijwerk assistent. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen om dit probleem te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Beste DTFK,

Dit is lastig te achterhalen. Je kan het best even een mail sturen naar support@afaspersonal.nl. Daarin moet je dan vermelden met welke browser (bijv. Internet Explorer 9) je werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een ING rekening. Bijwerken via de bijwerkassistent ging vorige prima (op de doordeweekse dagen). Alles werd bijgewerkt tot de dag ervoor. Het is vandaag maandag 27/2/212. De bijwerkassistent werkt niet de transacties van ING bij die ik op zaterdag en zondag heb gemaakt. Hoe kan ik dat oplossen?