Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel geld kan ik met Rabobank Jongeren Rekening in één keer pinnen, of wat is het maximale bedrag per dag?

Ik ga op wintersport, en ik heb niet vooraf betaalt, ik moet daar dus waarschijnlijk ook bedragen van tussen de 300-500 euro in één keer pinnen, staat mijn Jongeren Rabo pas dat toe? Ik ben 16 jaar oud. Vr. Groet, joris

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staat het http://www.rabobank.nl/particulieren/producten/betalen/voor_jongeren/wereldpas/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met je Rabo WereldPas kun je geld opnemen en betalen tot de volgende limieten (geldig voor jongeren van 12 t/m 17 jaar):

Geldautomaat Rabobank € 500 per dag
Geldautomaat andere bank in Nederland* € 250 per dag
Betaalautomaat in Nederland € 1.250 per week
Geldautomaat in het buitenland € 500 per dag
Betaalautomaat in het buitenland € 500 per dag
Opladen Chipknip € 5 tot maximaal € 250

* Heb je op een dag al eens geld opgenomen bij een geldautomaat die niet van de Rabobank is? Dan kun je alleen nog geld opnemen bij een geldautomaat van de Rabobank en niet meer bij een geldautomaat van een andere bank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg bedankt, hier kom ik een stuk verder mee.
Vriendelijke Groet,
Joris

Andere antwoorden (3)

nee je kan maar 250 pinnen perdag als je jongere rekening hebt , heb het zelf ook dus weet het wet maar je kan het bedrag laten verhogen met toestemming van je ouders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt maximaal €250 opnemen (en dus ontvangen in contanten), maar als je met je pinpas betaald, moet dat lukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met mijn rabo jongeren rekening kan ik per dag 500 euro pinnen als 16 jarige..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding