Nee, internetbankieren is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is gratis, gewoon even de rabobank bellen en dan krijg je gratis een random reader thuis gestuurd en uitleg over hoe het precies werkt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is gratis. Rabobank moedigt deze manier van bankieren zelfs aan. Dit is namelijk goedkoper dan op een andere manier bankieren (goedkoper voor de rabo), en daarom zul je ook geholpen worden door de Rabobank.
Maar het hebben van een rekening kost normaliter wel geld. Er zijn uitzonderingen namelijk studenten. Internetbankieren maakt dit niet duurder of goedkoper.