Hoelang duurt het voor mijn geld bij iemand anders is aangekomen ?

Ik heb iets via marktplaats gekocht en heb gisteren geld overgemaakt om 13:00 .
Staat het geld vandaag op die gene zijn rekening zodat die het pakketje vandaag nog kan versturen .
heeft namelijk wel haast en ik wou niet voor een spoedje kiezen omdat hier kosten aan verbonden waren en er stond niet bij hoeveel dit was .

Gr Ryan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat staat vandaag op de rekening, Als je via internet overmaakt staat er trouwens ergens hoelang een overboeking duurt.
anneliez
12 jaar geleden
Verschilt per bank, binnen 1 bank is een overschrijving binnen een paar uur geregeld, overschrijvingen tussen verschillende banken kunnen wat langer duren, maar de volgende dag is het er zeker. Succes!