Kun je van 200 euro per maand je dagelijkse boodschappen doen als je alleen woont?

Red het niet daarmee...

Toegevoegd na 2 minuten:
Koop wel vrij veel wijn van 1.99 bij AH. Ongeveer 20 flessen per maand, en stuk of 48 blikken bier van een halve liter (40 cent per blik).

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja ik kan daarvan met moeite rondkomen, met zijn 4en!!!! Dus als je op let wat je doet en prioriteiten stelt kan je dat makkelijk in je eentje, en tuurlijk ist gezellig een wijntje en een biertje maar dan heb je alleen dat geld al nodig voor alleen de drank. Dus dan red je het niet! Maar normale dagelijkse boodschappen, 50 euro per week voor een persoon alleen. is te doen!

Ha, die Johan; Eigenlijk geef je het antwoord zelf al in de omschrijving van je vraag, dus lees dat nog eens door. Keywords; AH, flessen wijn, blikken bier....

Ja dat kan, als je bijvoorbeeld gaat bezuinigen op overmatig blowen en zuipen.

Moet makkelijk kunnen! Ik lust ook graag een wijntje, en wij redden het met dit geld met zn tweeen.

Makkelijk je gebruikt zelfs minder dan 50 euro per week, jij in je eentje moet zeker kunnen. Wij gezin met 2 kids doen het makkelijk met 50 euro per week zoek de wat goedkopere winkels

Ja tuurlijk kan dat. Wij hebben 50 euro per week voor 2 personen en dat is inclusief een wijntje 's avonds & een keer per week gasten. Kwestie van opletten wat je koopt. Koop op de markt; grotere verpakkingen rijst & pasta.

Ja dat zou moeten kunnen, en als je bij Ah je wijn en bier wilt blijven halen. Moet je dat gewoon doen, en bij anderen jezelf uitnodigen om te eten.

Heb het net gister zitten uitrekenen: met 4 volwassenen red ik het met de Lidl, Aldi voor ong. 400 euri, maar dan moet ik echt niet gek doen, suc6!

De geneugten buiten eten is drinken.Het word dan kiezen wat het beste is voor je portemonnaie en de gezondheid van jezelf.

Ja natuurlijk kan dat en als je minder zou drinken zou je nog veel beter kunnen rekenen en nog beter rond kunnen komen. Dat is dus 50 euro per week - 5 flessen wijn houd je nog ongeveer 40 over dan bier ongeveer 5 euro per week houd je nog 35 euro over voor eten. Voorstel pak rijst, kilo aardappel, kilo gehakt en grootverpakking kip,ijsberg sla, tomaten, paprika en diepvrieszak groenten. 1 heel brood voor in de diepvries. En een doos eieren en het zou moeten lukken voor 16 euro dus dan heb je nog 19 euro over voor evt boter beleg en je wiet.

Ik denk dat je niet gaat redden of je koopt alleen een stuk brood.

Dat is dan 140 euro per maand minus de alcohol. Het is net waar je keuzes liggen. Je kunt altijd overwegen minder alcohol te kopen, maar als je dat niet wilt dan is er in mijn ogen nog genoeg over per maand. Je hebt dan ongeveer 35 euro per week. Als je de groenten in de aanbieding koopt, voor meerdere dagen kookt, niet te veel luxe erbij doet, alle aanbiedingen sowieso volgt (maar alleen als je ze echt gebruikt), dan lukt dat best. Als je bij die boodschappen ook nog persoonlijke verzorgingsspullen incalculeert dan is het misschien wel net te weinig, maar met 200 euro per maand red je dat best.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100