Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Aanvullende beurs, studiefinanciering kan deze maand nog niet uitbetaalt worden, is nog niet berekent volgens Duo.Wat te doen?

Op de site vd DUO staat dat dit kan komen omdat de inkomens gegevens van ouders nog niet bekend zijn bij de belasting dienst. Maar ik heb al in augustus een definitieve aanslag gehad. Heeft het zijn om alsnog gegevens op te vragen bij de belasting dienst en door te sturen naar de DUO, zal dit de uitbetaling versnellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Als het goed is moet je een brief krijgen van DUO waarin je ouders allebei hun gegevens moeten invullen en ondertekenen. Als je dit hebt gedaan en hebt opgestuurd moet je wachten tot alles bij DUO is geregeld. Is dit niet gebeurt, dan moet je de gegevens alsnog opvragen bij de belasting dienst en opsturen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet dat ieder jaar opnieuw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee als je de gegevens een keer hebt opgestuurd, hoef je dit niet meer te doen om studiefinanciering te krjgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vorig jaar alles al opgestuurd toen mijn zoon met studeren begon, hij heeft ook een aanvullende beurs ontvangen, tot deze maand. Ook verschillende medestudenten hadden geen aanvullende beurs gehad. Volgens duo omdat de inkomens gegevens 2010 nog niet bekend zijn, maar dat snap ik dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay. Dan moet je contact opnemen met de BelastingDienst en vragen om een overzicht van Inkomensgegevens van 2010(!) en dit moet je dan opsturen. Je zou ook even kunnen bellen naar DUO om te melden dat je een overzicht hebt gestuurd en zo krijg je ook gelijk te horen wanneer ze dit zullen oplossen voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, bedankt, ga ik morgen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen dank :p
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing