Hoe lang mag het duren tot dat KPN mijn geld over maakt?

Ik heb pas bij KPN een mobiel gekocht maar dit was niet wat ik in gedachten had.
Terugbrengen dus. Ik moest een formulier invullen en dit zou KPN door faxen naar .......? En zij zouden dan het geld over maken naar mijn rekening. Hoelang mag het duren voordat ze het geld overmaken? Ik wacht nu al een week.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

de meeste telefoonproviders hebben in hun systeem zitten, dat zij sowieso minimaal 1 keer per maand terugschrijvingen doen naar de facturen van klanten.
dus maximaal een maand