Is er een programmatje (gratis), waarmee je je maandlasten kunt bijhouden?

Hebben sinds 2 maanden een huis gekocht en zou graag een periode willen bijhouden wat mijn maandlasten zijn...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Toevallig heeft Computeridee er nu één online gezet (Excelsheet). Deze is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je een ABN rekening hebt, zij hebben bij het internet bankieren een 'dagboek' oid, een overzicht van je gegevens.
En anders kun je natuurlijk zelf een lijstje maken in Excel met bijv een onderscheid in je periodieke & incidentele uitgaven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies, Excel.
Daarmee doe ik dit al jaren en het werkt perfect. +
Bijna iedere bank heeft tegenwoordig zo'n programmatje wat je kunt downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huishoudboekje.nl