Beste allen, hoe lang duurt het voordat een geannuleerde betaling weer op je rekening staat? Afschrijven duurt 1 dag. Terugbetalen ook of niet?

Toegevoegd na 20 minuten:
Het gaat hier overigens over PayPal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga maar uit van 4 weken. Pakken ze even een maandje rente mee en als excuus gebruiken ze dat het allemaal automatisch via een bepaald werkproces moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik denk ook dat het als eerste op je paypal rekening terecht komt en niet meteen op je bankrekening
Geld innen kunnen ze verdacht snel. het terug storten kan tot en met maximaal 4 weken op zich laten wachten. neem evenveel contact op met het bedrijf in kwestie voor meer informatie over hun procedures