De belastingdienst heeft (voor mij) een grote fout gemaakt. Wat kan ik nu doen?
Een paar weken terug heb ik telefonisch contact gehad met iemand van de belastingdienst om een kleine wijziging door te geven. Ik heb toen heel lang aan de telefoon gezeten met verschillende mensen maar uiteindelijk was het gelukt. Nou is het vandaag de 20e en zag ik vanmorgen tot mijn verbazing dat ik geen enkele toeslag heb ontvangen, terwijl ik normaal gesproken zorg, huur en kindertoeslag krijg. Ik heb gelijk de belastingdienst gebeld om te vragen hoe dit kan, en de vrouw aan de telefoon kon mij doodleuk vertellen dat er een foutje was gemaakt en dat ze al mijn toeslagen PER ONGELUK hebben stop gezet!!! Na een lichtelijke woede uitbarsting vroeg ik aan de mevrouw hoe dit het snelst opgelost kon worden. Ze gaan mij formulieren toesturen die ik binnen 10 werkdagen thuis ontvang, die formulieren in moet vullen en terug sturen en binnen 8 weken zou het dan weer goed moeten zijn.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik ontvang niet voor niks huurtoeslag en heb dit dus nodig om mijn huur te kunnen betalen!
Een foutje is menselijk, dat weet ik maar dit gaat mij echt even te ver!
Wat kan ik nu doen om het sneller opgelost te krijgen? of hoe kan ik een klacht indienen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.